1. Захист інформаційних
даних від несанкціонованого доступу:
a) Доступність;
b) Конфіденційність;
c) Цілісність.
2. Дії кібер –
зловмисників або шкідливої програми, спрямовані на захоплення, видалення або
редагування інформаційних даних віддаленої системи, отримання контролю над
інформаційними ресурсами системи або виведення її з ладу:
a)
Булінг;
b)
Фішинг;
c)
Хакерська атака.
3. Віруси, які заражають
файли Word, Excel:
a) Ретровіруси;
b) Макровіруси;
c) Panda Internet
Securety.
4.
Прізвисько, псевдонім, який вибирає собі
користувач Інтернету при спілкуванні в мережі Інтернет, називають…
a) Нік;
b) Логін;
c) Провайдер.
5. Назвіть пристрій, що
забезпечує взаємодію комп’ютера з лініями зв’язку:
a) Мережний адаптер;
b) Модем;
c) IP-телефонія.
6.
Віруси, які заражають антивірусні програми:
a) Ретровіруси;
b) Adware;
c) Макровіруси.
7. Як називається поштова
кореспонденція в основному рекламного характеру, що приходить на e-mail–адресу користувача без його запиту?
a) Спам;
b) Поштова бомба;
c) Фішинг.
8. Вид шахрайства, метою
якого є виманювання у довірливих або неуважних користувачів мережі персональних
даних клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів із переказування або обміну
валюти, Інтернет – магазинів. Шахраї використовують усілякі виверти, які
найчастіше змушують користувачів самостійно розкривати конфіденційні дані.
a) Спам;
b) Фішинг;
c) Комп’ютерні віруси.
9.
Забезпечення доступності інформаційних даних
та основних послуг для користувача в потрібний для нього час:
a)
Доступність;
b)
Цілісність;
c)
Конфіденційність.
10.
Служба призначена для обміну повідомленнями
через електронні поштові скриньки:
a)
Блог
b)
Клавіатурний шпигун
c)
Електронна пошта
11.
Коли вперше спостерігали епідемію «хробака» (
«Морріс»):
a)
25 листопада 1987 р.
b)
30 листопада 1988 р.
c)
22 листопада 1986 р.
12.
Процес аналізу, синтезування й обґрунтування оцінки
достовірності/цінності інформації; здатність генерувати чи змінювати свою
позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані
результати до проблем і приймати зважені рішення.
a) Критичне мислення
b) Незалежність думок
c) Допитливість.
2. В зошиті накреслити схему електричного кола з паралельним з'єднанням провідників.
3. Записати визначення паралельного з'єднання провідників та формули законів паралельного з'єднання.
Оформити в зошиті задачі, розв'язані під час уроку.
Тема. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
Переглянути відео уроку. В зошит записати формулювання та формулу закона Архімеда. Оформити в зошит задачу, розв'язану під час уроку
Домашнє завдання: опрацювати параграф 27, розвязати задачу впр. 27 №3 (густина гасу 800 кг/куб.м)
Переглянути відео уроку. В зошит записати формули з теми. Оформити в зошит задачу, розв'язану під час уроку
10 клас Фізика
2. Запишіть в зошит задачі, розв'язані під час уроку.